Briefing

Thyrisme - fra stærk branding til konkret omsætning

Torsdag, 10 januar, 2019 - 15:00
THYrisme – Fra stærk branding til konkret omsætning

Vi har fået mange henvendelser om det var muligt at flytte arrangementet til først i det nye år,
da mange er presset af juletravlhed – ikke mindst mange forretningsdrivende. Vi har besluttet at imødekomme ønsket og flytter arrangementet til torsdag d. 10.1.2019 samme tid og sted.

Vi beklager at vi ikke her i første omgang har tænkt på hensynet til detailhandlen – vi vil rigtig gerne have så mange med som muligt. Programmet ser ud til - med en enkelt eller to ændringer - at blive det samme.

Beklager forvirringen i sidste øjeblik og ser frem til d. 10.1.

Med fire korte indlæg stilles der skarpt på den branding, der på mange måder stiller THY i en stærk position som oplevelsesdestination. Vi sætter fokus på fire brandingspor: Thy, Cold Hawaii, Nationalpark Thy og Cold Hawaii Innland. Hvad skaber de af værdi i dag og hvilket potentiale rummer de? Herefter stiller vi spørgsmålet: Hvad mangler vi i Thy, for at vi får omsætning ud af disse stærke brands?

Briefingen rundes af med et konkret forslag om dannelse af et ”Oplevelsesværk” – Et netværk, hvori vi sammen kan udvikle og løfte det, der skal samle vores produkt og gøre det bookbart for vores gæster i området.

Andre har gjort det, og vi skal finde vores vej sammen.

 

 DEL l: 4 billeder på en stærk brandingen af Thy i dag.

  • Velkomst og dagens program v. Henrik Olsen
  • Ole Riis, Turistchef og eventmager Visitthy
    Thy i dag – et unikt samarbejde, og hvor kan det bringe os hen?

  • Sophie Christensen, PR og formidling af Nationalpark Thy
    Nationalpark Thy´s ambitioner og rolle i Thy

  • Rasmus Fejerskov, West Wind og bestyrelsesmedlem i FOCH
    Hvilke potentialer står vi med i Thy og hvordan forvalter vi dem?

  • Thomas Sekkelund, KYST food
    Branding værdien af Thy for en fødevareproducent – hvor kan vi bringe det hen?

    DEL ll: Hvad mangler vi i Thy, for at vi får omsætning ud af disse stærke brands.

  • Kim Bak Kristensen, Thy Erhvervsforum
    Hvordan får vi større omsætning ud af turisme kunderne?

  • Flemming Søvndal, THY RACE og Langbjerggaard
    Hvad kan vi gøre og hvor ligger de lavthængende frugter set fra et udførende perspektiv?

  • Lene Lind, Destination Djursland
    Sådan har vi fundet den fælles vej på Djursland

    DEL lll: Thy versionen og vejen til at ruste os til fremtiden, der venter os.

  • THYRISME – hvilke spor tegner der sig for Thy – opsamling og vejen til næste skridt.

  • Konkrete spor præsenteres for nye fælles tiltag

Vi opdaterer...

Under construction ...

Vi arbejder på, at Netværk Nordvest sitet kommer online, hvor du vil kunne læse mere om Netværk Nordvest medlemsskabet.
I mellemtiden kan du gå direkte ind vores medlemssite her: http://medlem.netvaerknordvest.dk.

Du vil blive automatisk viderestillet om 10 sekunder...

Med venlig hilsen
Netværk Nordvest